SNAKE, SÖNDAG !!


Söndag idag :) *partytrollet* är inte bakis *wiiee* jobbade inatt haha! Även jobbat lite på dagen idag, sen har det varit soft SÖNDAG !
Fan vet inte om jag har skrivit detta tidigare men JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA ALLT, jag är så jävla nöjd, jag har ett bra jobb, underbara vänner , min lovely familja, ny lägenhet ,jaaa vad mer kan man önska sig ?! Svar : INGET !!!

Var en sväng inom Binta innan idag , hon matade sin SNAKE fy fan va äckligt vill jag meddela ,HAN ÅT TVÅ MÖSS, först ströp han dem och sedan svalde han dom hela , så jävla NASTY ! Ett tag kändes det som om jag skulle spy sedan gick det över till svimmnings känslor och avdomningar !!! *ALDRIG MER SE DET*

Blir jobbet inatt igen , fast nu ska jag jobba VAKEN NATT!!!
Blir lite segt med tanke på att jag gick upp halv åtta i morse men va fan , litta KAFFE så ska de nog funka !! Elller nog och nog det får fan funka !

söndags fin e man också idag med LOCKAR I HÅRET *haha* inte varje SÖNDAG man har det inte !

Ajja nu åter går jag till chat funktionen MSN och ANSIKTSBOKEN !!

Over and out /// Partytrollet !


PS: VILL TACKA ALLA ER SOM KÄMPADE HÅRT MED FYLLERINGNINGARNA INATT NÄR JAG LÅG OCH SOV PÅ JOBBET (JOBBADE JOUR) ....SÅ ÄN EN GÅNG TACK ALLA !!! FRÅN KL 2.44 OCH FRAM TILLS 6.34 RINGDE  NI MED LITE LAGOM MELLAN RUM IBLAND VAKNADE JAG IBLAND INTE .....MEN TACK IAF FÖR ATT NI TÄNKTE PÅ MIG ..JAG SKA TÄNKA PÅ ER ALLA EN ANNAN GÅNG !!! DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0