HÄNT SENAST...


Tjoooo hooo !!

Sorry för dåliga uppdateringar har varken orkat eller haft lust!! Men idag känner jag att det kliar lite i fingrarna !
Har som ni kanske vet FLYTTAT TILL MIN NYA LÄGENHET !!
Trivs faktiskt hyfsat redan , har haft folk här hela tiden så jag har ju inte varit ensam **TACK ALLA**
Lite PARTY INVIGD är den ju redan, så klart!

Ahh Det har ju faktiskt inte hänt så mycket annat nu när jag tänker efter , men det räcker med flytten haha ! Det är fan STORT att flytta till sin första EGNA lägenhet och BO SJÄLV!

Igår kväll blev första gången som jag åkte kollektiv trafik hem från jobbet , funkade faktiskt bra ! Sen kom FYLLIFER FYLLIFORS hit ..vi var iväg en sväng hos Catta och Mia var även där =) Sen hem för sen kom ju min nya HALV SAMBO BIINTA hit :) Vi satt här o snacka GOJJA till 3.30 ca sen blev det sängen ...men innnan det blev sängen hann jag tappa min data i golvet så den e lite konstig i sitt utseende kan jag säga :P

Ajjja tog en sovmorgon en av alla i den långa raden traskade upp strax innan elva :) Jessica ringa hon och min lilla ELIN ska komma hit idag :) *Mysigt*
Tomas skulle också komma på kaffe på sin lunch och lämna en laddare till mig ,för jag mitt smarthuve glömde ju min hemma hos DANNE !!

IKVÄLL E DE PARTY GOTT FOLK, KAMERAN STÅR PÅ LADDNING!!!!

/// PARTYTROLLET

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Fullast vinner ;p

2009-02-20 @ 11:37:56
URL: http://jennifernordfors.blogg.se/
Postat av: Sofie Håkansson

haha jaa och vann det gjorde fanimej jag :S

2009-02-21 @ 17:52:23
URL: http://paartytrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0