FET UPPDATERING


Hej alla söta små läsare :)

Var på lägenhets visning förra veckan... gillade placet :) ...I dag stod det klart lägenheten kommer att bli min och jag får tillgång till den Onsdag := ) *wiiee*
Så det blir flytt till Dalhem /Kjellstorp ihelgen ,på alla <3 ans dag och allt haha *S*
I`M COMING HOME BITCHES !!!!

Binta min söta underbara.,har kollat upp en stereo till mig =) hehe kom på att jag inte har något o spela musik i från haha !! OCH DET MÅSTE MAN JU HA !!!

Folk har ERBJUDIT sig från höger till vänster och hjälpa mig med diverse flytt och renovering :) Har några givna FLYTTHJÄLPARE tills på LÖRDAG <3 !


Tack underbara ni e , världens BÄSTA e ni := ) *pusssss*


Helgen då då ... I fredes hade MARIE TJEJKVÄLL!! Skojjiggt värre *TÖSA BITAR E NI*
Ajja sist kom jag, men fint folk kommer väll sent eller ?!
Go mat hade TÖSEN lagat , kyckling i röd curry med ris ...Trodde fan jag skulle dö när jag hörde va de skulle bli med tanke på att Catta ÄLSKLINGEN tjatar ut den rätten... Men ack nej det vaa sååå super gott ,det fanns ju grönsaker i :) *S* och det har ju inte Catta !
Ajja sen blev de kroegen och sen efterfest :)

Lördes ... Fy vad jag fick tänka efter nu ...alla dagar blir som en enda röra tycker jag *skratt*
Vi satt hemma hos Catta fjatta och förfesta litta sen drog vi till Junas .. kroegen ... efterfest ...hem till Catta ...efterfest .... Hem till någon annan .... sen va de slut.... vilket jävla farande och flängande... *suck*

Snöa som faen vill jag meddela såg ut som en blöt hund hela jävla natten hehe!  Kvistberg och jag hade ju ändå sjukt skojjigt på Rådhustorget ...kasa runder i den hala snön som två idioter men fyyy fan va kul.. Litet smakprov från de ligger på filmklippen på Facebook =) hehe !
Skorna va blötare än fan igår morse!

Binta gumman kom med frukost till mig och Catta vid tre tiden , bättre sent än aldrig *S* Gottit värre men jag och Catta va duktiga och fixade lite med röran i lgh innan Binta kom så vi hade iaf rena glas att dricka ur hehe ! UNGMÖ LYA DE DÄRA HAR BLITT !!!

Ahh idag har varit riktig soffdag för min del ... eller ja inte hela dagen men hela kvällen ... :)
Har ju hunnit vara nere istan en sväng på facket  (FACKFÖRBUNDET) och banken hanns också med :) Skulle egentligen skriva papperna på lyan idag men HSB hant inte de idag så ONSDAG kväll blir de och då får jag ju my new keys också *nice*

Nej nu ska jag inte trada mer :) Eller jo lite MISS YOU MIA !

Over and out !! // PAARTYTROLLET som snart är DALHEMMARE IGEN haha !

Kommentarer
Postat av: Binta

du säger ju på att jag inte kommenterar, så nu gör jag de =D kan du uppdatera nu? ahahha

2009-02-11 @ 00:04:59
URL: http://mizzrasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0