Bloggen flyttad pga intrång hehe

Min söta lilla syster lyckades hitta min blogg så därför e den flyttad... vill inte lära henne en massa skit ju hehe =) *S*
Binta uttryckte det rätt så bra innan :)

Jane Doe || DöD † || mizzrasta.blogg.se säger:

haha 11 årigen får inte se å höra om vad stora syrran gör på sina knull-fylle-dildo-sprit-helger hahaha


Så nu e de fritt fram o vara vulgär igen hehe o k*k så skönt hehe !!!

Passar på att slänga in lite party tips från snicki !! hehe

Katter alltså.... säger:

Vodkan ska vara i frysen..

Katter alltså.... säger:

Samt alla starka spritdrycker..

Katter alltså.... säger:

Godare smak på groggarna samt att groggen blir kall..

Katter alltså.... säger:

Helst ska du ha en högtalare dragen till toan så man kan lyssna på musik samtidigt som man pissar..

Katter alltså.... säger:

Så man inte missar något..

Katter alltså.... säger:

Hahaha så som jag har hemma.

Katter alltså.... säger:

Egentligen dåliga tips.. Men jag kom inte på något..

Katter alltså.... säger:

hahaha

Katter alltså.... säger:

Det kommer när man ska planera..

^^$ofie^^PARTY LYAN ÄR MIN=) DALHEM/KJELLSTORP IM COMING HOME www.partytrollet.blogg.se säger:

haha du e ju bra go du ....

Katter alltså.... säger:

Ah vill ha tillbaka min lägenhet nu..

Katter alltså.... säger:

Så bor man vid dig och Binta..

^^$ofie^^PARTY LYAN ÄR MIN=) DALHEM/KJELLSTORP IM COMING HOME www.partytrollet.blogg.se säger:

hehe eller hur party street

Katter alltså.... säger:

Jepp..

Katter alltså.... säger:

Men du bor på andra sidan..

Katter alltså.... säger:


haha stackars lilla Snicki han vill också bo på party streeeet *S*


Over and out Party trollet !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0