Körkort , Jul hemma hos oss ,Bonus barn


Jaaa mina vänner och alla andra som läser här . . .

Körkortet är fixat 25/11 så gudaskönt vill jag meddela det underlättar för oss enormt, jag kommer fortare till jobbet , tomas kan börja jobba senare och Filippa får kortare dagis tider (;

Nu har julen landat hemma hos familjen Håkansson , Olofsson , Zander
Julgardinerna hänger fint i alla rum och juleljusen lyser varje kväll ,juldukarna m.m är på plats och några klappar är köpta. Filippas present kalender blev succé ;)Klapparna från i fredes och framåt hänger och dinglar tills hon kommer hit igen!

Satt och läste lite på nätet idag, var inne på ett forum ang bonus barn , helt och ärligt är jag riktigt chockad över att vissa på fullaste allvar lever i värsta askungen historien.
Kan inte förstå hur föräldern i sambo livet med den nya kan acceptera det levandet och ännu värre att barnen i fråga som i alla situvationer enligt mig är helt oskyldiga ska behöva växa upp under sådana omständigheter sen för den delen fattar jag inte vad en människa som vantrivs med barn eller barnet/barnen i fråga gör . . . . Varför ger man inte bara upp ?!!!
Med detta vill jag även ha sagt att så är det då inte här hemma iaf (: FILIPPA <3

Nyår är nu även klubbat , vi åker till stugan ;) Jag, Tomas, Filippa, Pappa, Syrran, Cattis , Gunilla ,Magnus och Linneá  ;)) God mat , raketer, öppen spis och trevligt sällskap sen behöver man inget mer eller joooooo läääääässssssskkk ;)

Nej nu får jag åter gå till något ....

Over and out // $ofie



Kommentarer
Postat av: Marie

Läsk på nyår ? Är du gravid ? he he :)

2009-12-09 @ 14:32:42
Postat av: sofie håkansson



heeejj !! Jag ska jobba dagen efter =) och sen är hela sällskapet nyktra människor =) haha // S

2009-12-09 @ 15:13:28
Postat av: Marie

Ja de är bra, alkohol fick du för mkt av förra nyår :) Så de är bra att du håller igen :) He he

2009-12-12 @ 11:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0