Long time no seeee... ;S


Tjooohhooo !! Länge sedan uppdatering men har verkligen inte haft lust att skriva på senaste. Semestern var bra kunde varit lite bättre väder.
Vardagsrummet och sovrummet blev fixat öch det känns jätte skönt annars har vi inte gjort något speciellt bara tatt det lugnt och tagit dagen som den kommer.
Nu är man tillbaka på jobbet igen , känns skönt men ändå lite jobbigt ett par veckor till hade inte skadat ;) , förkylning åkte man på efter första dagen på jobb men litta hemgjorda drycker med ingefära, vitlök och honung så ska man få bot på det sa Cattis så det dricker jag och te, hostmedicin och alvedon ;€) och sist men inte minst KÄRLEK massor med kramar så löser det sig ;)
Så klart kom det fina vädret tillbaka i tisdags när jag började jobba ;( fast skönt med fint väder ;)
Mia maria nyckelpiga är inflyttad med möbler och dyl i sin nya lägenhet på Dalhem ;) , välkommen till världens ände.

Idag kommer Filippa Papipa, mys ;) , dååååå blir min älskling glad ;) jaa jag med såklart ;)

*nys nys* nu ska jag slappa vidare ;)

Over and out /// Förklningstrollet ;S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0