This weekend


Kaaaattaaassttrrrooooff va fuller jag blev i fredes ,herre min *Gud i hela himmeeellleeeennn, blev för fest hos DILF:en
sedan kroegen och därefter efterfest hos "skjortan" träffade där en del gamla polare ,fan va kul ;) Trillade in genom dörren vid fem på morgonen dåligt kapabel att vandra in till sängen , sov en liiiiiten stund ;)

Sen va de upp och rakt in to the shower, därefter hem till DILF:en sedan softade vi hela dagen och den dagen gick undan vill jag lova ! Liten tur till varmare B.grader hanns också med ;) Brunast blev jag hahahaahaha !!!! Lite GH blev det med fast mina fingrar och hjärna hängde ej ihop igår blev inte så bra resultat vill jag lova, så det fick bli sängen!!!

Dagen S , Lutt  kom på kaffe ;) ,Nice o ha dig här gumman !! Saknar att bo nära dig ;;S Efter en stund trillade även den lilla filuren PET in ;) var ju ett jävla bra tag sedan vi drack kaffe ihop :S men det lär det bli ändring på !!
Nu har det varit solning på RAKA RÖR snart blir det dinner och film med DILF:en

Kom på att jag har ju inte dåligt med smeknamn på folk och jag som hatar att själv ha smekisnamn haha smekisnamn hur lät nu det då ;)
DILF:en är ju då Tomas
LUTT är ju då Charlotte
sist men inte minst är ju PET såklart Peter
ser ju litta skumt ut när man läser ;)

<3<3<3<3<3 LUTT <3<3<3<3<3

Over and out ///// Soooofffiiieee ;)


Kommentarer
Postat av: AlexandersMamma

hörde att du träffat min sambo i fredags, men var i hela friden fick du för dig att han heter Johan? :S haha.. PUSS Jessica!

2009-04-26 @ 23:11:42
URL: http://piinkbaby.blogg.se/
Postat av: Sofie Håkansson

haha shit vad vet jag haha !! Herregud ;)

2009-04-27 @ 08:57:37
URL: http://paartytrollet.blogg.se/
Postat av: AlexandersMamma

haha, okej.. full och förvirrad kanske?! :P

2009-04-27 @ 17:37:46
URL: http://piinkbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0