Tänk er att vakna upp 23år och känna sig som överkörd av en traktor!

Jahapp då var man officiellt 23år gammal idag då ,shit för exakt 10år sedan på dagen var jag i åre och firade min 13 års dag ,firade att jag blev tonåring , idag vill jag inte fira alls känner att stegen mot 30 går fortare än fortast!
Vaknade tidigt av DILF:ens klocka, somnade om efter han och dottern sin åkt iväg ,vaknade igen vid tio tiden kände mig överkörd av en traktor näsan var mer täppt än silikonet i hålet på badrummet, hjärnan är tyngre än vad den är klok och benen känns rörligare än vad dom egentligen är !
Hoppas på att inte få fler blackouts idag ,fick fyra igår riktigt jobbigt och obehagligt vill jag meddela.

Till dig som reggade dig på lunar samma dag som jag ;)
Du du...due ... Allt känns så svårt, så komplicerat och ohållbart.!!! Vet inte hur vi ska få detta att funka ! ! !

Vill även säga grattis till litta annat födelsdagsfolk idag :
*Natalie 23år
*Affy 24år
*Mormor 68år
*Gullan 70+

Hoppas ni får en bra dag tjejer ;)

kramis // Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0