PAARTYTROLLET IS BACK IN B.......


Jahapp då var det Fredag EM en solig och härlig sådan ;) Catta och Tobbe är här ...NICE ;) Energin är inte på topp vill jag lova Tobbe nannar på soffan och jag och Catta sitter enbart och degar ;)

Idag mår Trollet bra och känner på sig att det kommer att bli en kanon helg ;) , dock ryggsmärtor usssh... En och annan blackout har det också blitt !
Ikväll blir det PARTY och PAARTYTROLLET ska göra staden osäker ;)
Pratade med O nyss, blev bestämmt att vi skulle träffas ;) ,det är ju på tiden tycker jag och ser fram emot det ;) han skulle tydligen ha fest ikväll så blir nog en sväng dit framåt småtimmarna ;) haha !

Snart ska jag fixa min cykel som skummt nog har tappat sin luft ;S haha men det gör inte mig nått för nu har jag promenerat istället och det ger ju bättre resultat mot valkarna säger dom som vet ;)

Ska till MAXI en sväng sedan och handla hem inför bakfyllet imorgon ;)

Over and out /// Paaarrrttyyytrrrrooolllet som lätt ska vinna F vinner ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0