It´s a miracle ...But why?!


Livet tar alltid vändningar när man minst anar det har jag hört och jag har även kommit på att det faktiskt stämmer!
För ett år sedan hade jag mitt "trygga" och "super bra" liv tillsammans med D, inget var väll egentligen fel men sen hände det något med mig som fick mig att fly ,fly från det som var tryggt och bra, jag vet att jag förmodligen kommer att ångra det en dag , men allt kändes och känns fakitskt fortfarande rätt!
Jag behövde omväxling och det fick jag , jag fick på köpet även "komma hem" hem till "min" stad HELSINGBORG komma nära min familj och mina vänner ! För det är ju faktiskt så att vänner och familj är ju det som ligger en varmt om hjärtat ...

....<3<3<3 Jag älskar er hela bunten, ni vet vilka ni e <3<3<3.....

* NU DÅ ...?! ... It´s a miracle ....But why ? .... Why now?.... *
Heeeeerrreeegud i hela himmelen !

Snart kommer Catta baby hit och vi ska dricka kaffe ,IGEN och snacka skit  det behöver vi !

Over and out // Sooofffiiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0