Flytt*2 , lägenheten , renovering ,våren



Våren e nu här och f*n va skönt det känns, igår fick jag en "Snicki Solbränna" på benen när jag solade på balkongen haha ! Solen tar nu gott folk så ut och bränn er ! Har varit ledig i exakt en vecka idag *ushh så härligt* Catta och jag har degat på balkongen i två dagar så j*vla härligt ...läääängtar tills sommaren kommer ... Var och köpte en ny digitalkamera igår måste ju kunna ta bilder ;)
Blen även en ny mixer så vi kunde fixa smothies ;) Gottit värre !

Har även köpt in lite tapeter till kök och v-rum ;O) Så snart blir det fart här hemma haha !
Har tittat ut tapet till sovrummet också men inte köpt än får ta de andra först ...
Planerna i lägenheten innan sommaren är följande:
Sovrummet: Lägga nytt golv, flytta garderoberna , tapetsera om och inhandla ny säng 160 :) , byrå i ek och diverse små detaljer;) Sissst men inte minst sätta upp nya lister direkt annars blir det inte av har jag lärt mig haha !
V-rummet: Tapetsera , inhandla matta, soffbord, tvbänk och diverse små detaljer ;)
Köket: Tapetsera om , inhandla köksbord och stolar och fixa med diverse små detaljer :)

Catta gumman har nu lämnat sin lya för att flytta hem till boet i Gantofta "hos PAPPA" hihi!
Sen igår hjälpte jag och Catta Tomas Tompa DILF:en Olofsson att flytta in i hennes apartment :) Var en snabb flytt enl mig ;)

Fick min nya fina pärlblå cykel förra helgen ,ojoj vilken fin mojäng det där är ;) Ska använda den snart för att cykla och släppa in Catta gummans katter i DILF:ens lgh ! Dom vägrade lixom komma in igår innan vi stack hit ;(

Idag e det FREDAG en underbar sådan, partytrollet ska inte festa denna helgen!  Har på senaste kännt att dte har blitt för mycket paaartyyy och det är ju egentligen inte vad jag är van vid , visst brukar jag festa men fan inte varje fredag och lördag och typ en vardag i veckan !
Så nu får det allt bli en liten paus ,vila upp sig inför sommaren haha då blir det  HAMPAN för hela slanten !

Ajja nu blir de till o göra ve sig sen sticka iväg och släppa in katterna !

Ha en bra dag ! /// Nykterhetstrollet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0